Wist u datjes:)

9 juni 2017

Wist u dat...

We aangehouden zijn door een politieagent (highway patrol) omdat we met groot licht reden en dit niet mag in Amerika? (Natuurlijk wisten we dit wel maar Amerikanen zijn super egoïstisch hierin en laten gewoon hun grote licht aan waarop Tom ook dacht van dikke doei. Beetje jammer dat we toen net op dat moment een politieagent moesten tegenkomen haha;) Wij dachten echt dat de agenten hier verschrikkelijk autoritair zouden zijn maar deze was heel vriendelijk. Hij vroeg beleefd of wij ook wapens in de auto hadden. Uhm...nee, dat mogen wij niet in NL. Uiteindelijk met een waarschuwing op zak verder mogen rijden.

Tom de oudere vrouwen hier om zijn vinger windt;-) In Las Vegas wilde een oud vrouwtje wel even knuffelen met hem en toen hij even in de spiegel keek om te kijken hoe zijn haar zat (jaja, ijdel;) zei een 'volle oudere donkere dame' op z'n Amerikaans: Boy, you could not look any cuter than that. Hij werd er verlegen van;)

Dat de Amerikanen echt zo zijn als in de film (ze rijden echt rond in Wallmart karretjes;)

De small portie hier zelfs nog te groot is voor ons;)